Det är spännande...

...att jobba på hemtjänsten för man får se så mycket djur.
Det blir ju ganska mycket bilkörning varje dag och lite då och då dyker det upp ett djur vid vägkanten.
I sommar har det ju varit en liten följetong att få se hur tranungarna växer upp.
Annars är väl älgar det jag ser oftast men även rävar och en och annan hare dyker upp ibland.
I slutet av förra veckan fick jag se två djur jag inte ser så ofta............en grävling och en björn!
maria
2009-07-28 @ 22:29:43

cooolt!! du såg inga djur i sundsvallstrakten miss osocial...? =)

Jenny
2009-07-28 @ 23:56:04
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Va kul att se en björn...det har du glömt att berätta minsann =))

Johanna
2009-07-29 @ 16:51:55

Nu är jag avundsjuk..=) Jag har velat se en björn hur länge som helst - genom bilrutan såklart =) Kikar ofta ut och kollar men ser aldrig någon.. :( Lylloost, vart såg du den? =D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0