träningsdags!

Ikväll börjar allmänlydnadskursen vi ska gå Trolla och jag.
Det ska bli riktigt intressant att se hur det går att träna med så mycket hundar runt oss.
Känns bra att komma igång, när man går en kurs så har man ju liksom en dag i veckan som är inbokad för träning och då hjälper inga undanflykter. Tycker att det annars är lätt att skjuta upp och hitta på dåliga ursäkter så att det inte blir tränat så mycket.

Sen på söndag ska Eva och jag dra iväg till Nordmaling och ställa våra små skrothundar.
Håll tummarna för oss då!


Trolla och Pinkie-pie

Nu ska jag gå ner och fixa middagen så att vi hinner äta innan jag ska iväg på kurs.
Idag blir det tacos.....jag har lovat Felicia det för vi ska fira att hon var så duktig och tog sin 5-års spruta idag.
Den har hon gruvat sig för länge, men idag var hon en riktig stortjej och tog spruta utan tjafs.
"Mamma, jag bara bet ihop och blundade!"
Anonym
2009-03-26 @ 20:03:03
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#

Åh Flisefis är så duktig :)



Förresten, gå in å kolla på min bilddagbok nu, har lagt in kort på gäststugan sen den blev (nästan) klar...

Eva
2009-03-26 @ 20:03:24

Jaha..nu fick jag inte heta nåt igen!

Anonym
2009-03-27 @ 23:02:16

Lycka till alla 4 på söndag!!!!! Men mest Eva.....hon får det nog lite tungt även om jag försöker med varannan vatten ;)))

Jenny
2009-03-27 @ 23:03:00
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Varför försvinner alltid namnet innan man hinner posta meddelandet???? AAAAAAA!!!! :(

Jenny
2009-03-28 @ 11:31:37
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Linnéa blir lika glad varje gång hon ser det här kortet....-" Paje" säger hon å pekar på Pinkie-pie =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0