Karlar..

Karlar har inte så lätt att förstå det underliggande budskapet i saker och ting.
Vill man att dom ska förstå vad man menar så gäller det att tala i klarspråk, det går inte att linda in det i nåt romantiskt lull-lull och tro att en karl ska förstå.
Detta fick jag ett väldigt tydligt exempel på idag.

Anton hade tjejbesök av Lilly och dom lekte väldigt bra inne på lekrummet.
Vad dom lekte vet jag inte men Lilly kom in i köket och frågade viskande sin mamma hur man sjunger "Du är min man". Margret sjöng den för henne och frågade om Lilly tänkte sjunga den för Anton.
Lillys ögon glittrade till, hon log och sa "Jaaaa" sen trippade hon in till Anton på lekrummet och började sjunga. Hon sjöng så fint och kämpade på med texten och jag tyckte hon fick fram budskapet bra. Anton satt tyst medan hon sjöng men när Lilly avslutat med ett utdraget "Duu är miin maaan" så utbrast han oförstående "Du menar mannen med den gula hatten?"

Jenny
2009-11-13 @ 22:00:00
URL: http://frusahlen.blogg.se/

HAHAHAHAHA Jag rådiggar Anton. Han är coolast....

Margret
2009-11-13 @ 23:03:09

Jag fnissar än. sen var det ju klock rent när hon skulle dra ut anton ur tältet för att pussa på honom.

// Margret




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0