4 saker

Jag hittade en kul liten utmaning på syrrans blogg.

4 TV-program som jag ser:
Criminal minds
True Blood
Grey´s anatomy
Halv åtta hos mig

4 saker jag gjort idag:
Borstat snön från bilen
Jobbat
Ätit rester till middag
Läst hundsport

4 saker som jag längtar efter:
Den mysiga tiden innan jul (sen kan det få bli sommar igen lite kvickt)
Att tävla igen nu när jag äntligen vågat
Att hitta "rätt" byrå till mitt fina badrum
Att få se Madicken och Emil sopa banan med konkurrenterna (travbanan alltså)

4 saker på önskelistan:
En storvinst på Triss, "Plötsligt händer det"
En valpkull efter Trolla
Ett hönshus
Att hela min familj får vara friska och lyckliga

4 saker som jag avskyr:
Att frysa
Att skrapa rutorna på bilen
Fästingar
Reklampaus mitt i en bra film
Linda
2010-10-28 @ 21:08:21
URL: http://www.lindisen81.blogspot.com

tävla hos mig om en canvas värde 749:-

Jenny
2010-10-31 @ 22:43:54
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Tänk att alla väntar på det där "plötsligt händer det" ,men det gör ju aldrig det...???!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0