Camilla gillar..

Idag gillar jag historier som passar min dåliga humor.
Oj vad jag skrattade när jag läste historian i Tidningen 7 den här veckan.
Precis min humor!

En kvinna går in i affären och plockar varor i sin korg.
Hon väljer en liter mjölk, ett sexpack ägg, en förpackning apelsinjuice,
ett salladshuvud, en burk snabbkaffe och ett paket bacon.
I kön till kassan ställer sig en medlem av torgets A-lag bakom kvinnan.
När hon lägger upp varorna på bandet så stirrar mannen på dem och säger till kvinnan;
-Du måste vara singel!
Kvinnan blir förvånad men samtidigt väldigt nyfiken på hur han kunde veta det.
Hon är mycket riktigt singel och tittar på varorna för att klura ut vilken av dom som
avslöjar hennes civilstånd.
Nyfikenheten tar överhanden och hon frågar mannen:
-Du har helt rätt. Men hur i hela friden kunde du veta att jag är singel?
A-lagaren svarar lugnt:
-Du är ju skitful.

Britta Bloggar
2010-10-30 @ 22:55:55
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Hoppas du har en fin helg!

Lovisa
2010-10-30 @ 23:39:08
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

hahahahahah !!!



SV: jaa visst är det konstigt då det finns med på negativen oxå !!!

Ida
2010-10-31 @ 11:34:08

Haha jag läste den för Anton, jag tror han inte riktigt förstod vad det var som var så roligt ;)

Eva
2010-10-31 @ 12:33:50

Vilt rolig!!!!

Hanna
2010-11-01 @ 16:41:09
URL: http://kennelblagul.blogspot.com/

F-n vad skön historia!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0