Älskade gullunge!

När jag kom hem efter fotograferingen i lördags så satt jag och barnen i soffan och tittade på bilderna. Felicia var väldigt intresserad och tyckte bilderna var jättefina. Hon tyckte nog att det var lite spännande att se mamma som "modell" och kommenterade gång på gång hur snygg hon tyckte att jag blev på korten.
Anton satt mest tyst och tittade men tillslut tryckte han sig mot mig, kramade min arm och sa:
"Jag tycker mamma är snyggast när hon är som vanligt."
Jenny
2011-08-29 @ 23:16:31
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Gullunge =)

Linnéa tittade på nåt sen sa hon: Mamma OJ vad fin du är. Jag vill se ALLLLLLLA korten =)

Glad i hjärtat blir man...

Eva
2011-08-30 @ 09:04:39

Tiffany sa att jag såg ut som en pruttrumpa.... roligt att ni gillar era barn!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0