Firad 5-åring och nervös matte!

I helgen har vi firat världens goaste 5-åring.
Anton fyllde år i fredags och det firades med tårta och paket, sedan på söndag hade han kalas med sina kompisar. Det var hans första "riktiga" kalas och han var mycket nöjd.
Han fick bland annat en liten stereo av oss som han blev mycket glad över, så på lördagkvällen låg han uppe på sitt rum och lyssnade på Bröderna Djup. (Ja, jag vet. Mina barn är lite miljöskadade.) HiHiHi.

Jag skulle egentligen ha jobbat idag men ligger hemma med feber och har således allt för mycket tid till att fundera och noja över tävlingen på söndag.
Fick pm:et för nån dag sen. I lydnadsklass 1 är vi fyra ekipage och i lydnadsklass 2 är vi bara två ekipage. Detta innebär att Vimsa och jag (mot min vilja) måste starta antingen först eller sist!! Jag vet inte om jag ska tycka att det är bra med få tävlanden eftersom lidandet då blir kortare eller om jag ska hetsa upp mig och bli ännu mer nervös.
Just nu lutar det mer åt det sistnämnda.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0