Tack snälla!

Även om vi ännu inte vet om det givit resultat så vill jag tacka Mikael och Camilla för förtroendet att använda er fina hane i avel. Jag tror och hoppas på den här kombinationen. Det är två hundar som kompletterar varandra och de är dessutom helt obesläktade. Inavelsgraden på en eventuell valpkull blir 0,0%, vilket är jättebra för en numerärt liten ras.

Jag vill också säga stort TACK till Jimmy och Pia på Rozcoez kennel för att ni ställde upp och hjälpte till när vi inte kunde stanna längre.


Nu ska jag försöka komma igång med lite städning.
Det behövs onekligen men jag känner mig inte riktigt i städform.
Det blir till att sätta igång riktigt bra städmusik så att jag får upp tempot lite.
Jag väljer att starta upp med att
dansa...pausa...dansa...pausa

Matilda
2012-05-30 @ 09:51:32
URL: http://www.aquaseers.se

Då håller vi tummarna för att det blir smått :-)

Katarina
2012-06-05 @ 23:53:36
URL: http://www.pentamom5.blogspot.com

Min minsting sjunger "Dansa...bajsa...dansa...bajsa" i stället och det kanske stämmer bättre i hans fall. :)

Lycka till med valparna!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0