Camilla gillar!

Bäst på tv just nu är Ponnyakuten!
Jag bara älskar det!
Alla måste sitta stilla och vara tysta som små möss för att jag inte ska missa en enda sekund av Ponnyakuten.
I söndags när jag höll på att få ett smärre raseriutbrott för att tv:n flimrade till, suckade min käre make och sa:
"Men gumman, det är ett barnprogram!"
Må så vara, men det är ett bra barnprogram och jag ÄLSKAR det!
 
Just nu gillar jag även melodifestivalen.
Lite för att jag alltid har gillat det ("Det är viktigt med traditioner!").
Lite för att det är ett superbra lördagsmys tillsammans med barnen.
Lite för att det alltid fastnar nån låt i huvudet på mig, som på ett skönt-ont sätt plågar mig i veckor.
Men mest gillar jag att det i år blir väldigt mycket Danny i rutan och det är något jag uppskattar alldeles ofantligt mycket.
 
För att citera min son:
"Paaaappa, mamma vill pussas med Danny!"
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0