Återfunnen träningslust!

Jag har så smått hämtat mig från den värsta besvikelsen.
Trolla mår bättre och livet börjar återgå till det normala.
Nu är det motion som gäller för Trolla!
Hon har gått upp rejält i vikt under "dräktigheten" så nu måste hon komma i form inför beach 2013.
 
Idag var barnen ute och åkte skridskor, medan jag kollade på dem så fick jag för mig att träna lite kontakt och fritt följ med Trolla. Både hon och jag tyckte att det var riktigt skoj och jag känner att det kanske är dags att återuppta lydnadsträningen igen.
Ska försöka lägga upp en plan för träningen så att vi kommer igång igen.
Kanske rentav ska kika på lite tävlingsdatum så jag har nåt att jobba mot.
Njae, jag väntar nog med det ett tag. Måste känna av hur vi ligger till först sen får jag se.
Om Trolla och jag ska lyckas på tävling måste vi framförallt få in träning på olika platser eftersom det är hennes allra största svaghet. Hon har inga som helst problem med att vistas på främmande platser. Men om det tillkommer krav på prestation så blir det lite jobbigare.
 
För första gången på länge så känner jag mig riktigt taggad att komma igång med träning och tävling igen. Får se om det håller i sig och hur långt vi kommer.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0