Felicia och Cebonita.

Världens bästa Märta hjälper ju mig med min ridning. Men hon försöker även lära Felicia att rida.
För något år sedan var Felicia livrädd för att sitta på en häst men nu har hon inga som helst bekymmer med att hoppa upp på hästryggen. Hon är riktigt duktig och verkar lära sig snabbt.
 
Jag bjuder på några bilder från en lektion på Cebonita en regnig vårdag.
 
 
Först lite instruktioner.
 
Börjar med att ha hästen på lina.
 
Jag älskar att häst och ryttare har samma ansiktsuttryck på den här bilden!
 
Även på den här bilden har de samma ansiktsuttryck.
 
På den här också....busiga och glada båda två!
 
Här är linan borta och Felicia får styra själv.
 
Koncentration...
Eva
2013-06-25 @ 13:57:25

Superduktig!!! Du ser proffsig ut Felicia!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0