Tillbaka!

Har fått lite bannor för att jag inte uppdaterat bloggen på länge.
Tydligen finns det folk som är intresserade av vad som händer här i Locksta.
Jag ber om ursäkt för min bloggtorka och ska försöka bättra mig, men jag vill även passa på att skicka en hälsning till de som delat ut bannorna:
Vägen är plogad ända fram till byn och kaffe finns i alla gårdarna!
 
 
Så, med det sagt kan jag ge mig på en liten uppdatering.
 
Felicia har hunnit med att fylla 9 år.
Hon är stor nu vår prinsessa.
Jag har lite svårt att få ihop det där. Hur kan hon ha blivit 9 år äldre men inte jag??
Mycket mystiskt!
 
Vi har firat sportlovsveckan med magsjuka, hosta, feber och snuviga näsor.
Hade planerat för ett flertal skojigheter, bl.a. slalom i Solberg men allt fick ställas in på grund av sjukdom.
 
Dans Emil har gjort comeback!
Det blev dock inte den succé som team Toffersson hade hoppats på men det var ändå skönt att se honom på banan igen. Det blev en galopp, lite oklart om han galopperade för att han slog ihop fötterna eller om han slog ihop fötterna för att han galopperade. Han hämtade upp bra men blev störd av ett annat ekipage på slutet så han missade sista peng.
 
Jag har börjat använda Instagram.
Där heter jag toffersson för de som vill veta.
 
Bjuder på några av mina Instagrambilder.
 
 
 
 
 
 
 
Maria
2013-03-20 @ 10:44:45
URL: http://landarias.se

Fina hästarna ni har, har ridit mycket förut men nu bara iblamnd.. Man blir sugen när jag såg bilder på dom.. Hoppas att alla är friska och får se fram emot roliga saker att göra på påsklov istället ;)
Passa på önska er GLAD PÅSK!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0