Välkommen Våren!!

Nu är det påsk och med påsken har våren kommit.
Vi har fortfarande kallt på nätterna och det är långt till sommaren men jag känner ändå hur vårkänslorna börjar bubbla i magtrakten.
 
Solen skiner och det droppar från taken på dagarna.
Små grusfläckar börjar kika fram lite här och var.
Både hundar och hästar tappar vinterpäls så det står härliga till.
 
Jag blir både piggare och gladare av det faktum att det är ljust på morgonen när jag åker till jobbet.
Om jag vill kan jag även gå på promenad efter jobbet utan att bli mörkrädd ända in i ryggmärgen.
 
Idag firar jag in våren med Magnus Uggla på högsta volym!!
Prova själva, oavsett vad ni vill fira finns det alltid en Uggla-favorit att ta till.
 
 
 
 
 
 
 
Förresten....har jag sagt att jag gillar Magnus Uggla??
=) =) =)
Jenny
2013-03-28 @ 15:49:29
URL: http://frusahlen.blogg.se

Håller helt med dig i allt!!!
Jag undrar varför inte du å jag är nere i Stockholm nu i vår och ser Ugglas show???
Hur tänkte vi där???
// Jenny




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0