Ett helt år har han funnits hos oss.

Igår hade vi kalas här hemma.
Det var lille Albin som firade sin allra första födelsedag.
Han tyckte nog inte att det var så märkvärdigt, men för oss andra var det speciellt.
Vår minsta lilla skitonge har blivit ett helt år gammal.
 
 
Vi firade med paket och tårta, en tårta som jag blev grymt nöjd med.
Jag är ingen stjärna på att baka. Jag brukar göra goda tårtor men jag har aldrig gjort särskilt fina tårtor. Brukar oftast bre på lite grädde och slänga på frukt och bär, eller lägga på ett marsipanlock och vara nöjd så.
Den här gången ansträngde jag mig lite mer och gjorde en prinsesstårta som såg ut som Mike Wazowski. Aldrig har jag varit så nöjd med ett bakverk nångång!
Jag var barnsligt nöjd och det tog emot att skära den första biten.
 
 
Trots att han inte alls förstod vad det handlade om så hade Albin en bra dag med tårta, presenter och kära vänner och det var en trött liten krigare som somnade på kvällen.
Dessutom så bjöd dagen på ett antal bra bilder till mammas fotoutmaning.
Alla nöjda och glada.
faster L
2015-02-01 @ 13:55:39

Grattis "till lillprinsen" å det fina bakverket.Oanade talanger du har.Du överaskar oss å tar fram dem vid rätt tillfälle/kram

Jenny
2015-02-01 @ 16:50:35
URL: http://frusahlen.blogg.se

Bästa finaste goaste lilla Albin <3 <3 <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0