Vad gör man med ett sommarlov?

Sitter och klurar på tänkbara utflyktsmål för mig och barnen.
Det får inte vara alltför långt eftersom det ska vara dagsutflykter.
Vi vill hem och sova i egen säng på kvällen. :D
 
Jag har några idéer som jag ska klura lite mer på.
 
Vi hade förhoppningar på att pappan i huset skulle få vara långledig i sommar,
nu blev det tyvärr inte så, så jag och barnen får roa oss själva.
 
Hade tänkt oss en hel del badstrandsutflykter också men en förutsättning för det är ju att det är varmt så att man vill bada. Å nån sån värme har vi inte kännt av ännu.
Ett par varma dagar har vi haft, men det får gärna komma fler.
 
Nu sitter de två stora och roar sig med ett legobygge och den lille sover så jag ska styra på mig stövlarna och gå ut och köra grästrimmer en stund.
Kanske kan jag klura ut några bra utflyktsmål medan jag jobbar. :)
Katarina
2015-07-14 @ 22:34:19
URL: http://pentamom5.blogspot.com

Du får gärna tipsa om utflyktsmålen när du klurat ut dom. Sitter liiite i samma sits med frånvarande man, men min sitter i en traktor hela sommaren. :)

Svar: Om jag kommer på några bra idéer ska jag absolut berätta om dom.Du får också gärna tipsa mig om du kommer på nåt skoj man kan hitta på. :)
Camilla Bergström




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0