det är varmt, varmt, varmt...

...och skönt!
Äntligen har sommaren kommit!
Det är så härligt......fast alla tycker inte det.
Trolla hon längtar nog lika mycket som husse efter vintern.......det här med sommar är bara skit tycks hon tänka lite då och då. Det är på tok för varmt och massor med mygg och knott som stör henne ordentligt.
Medan Vimsa är ute med oss och njuter av värmen så ligger Trolla inne i köket där det är svalt och skönt.

Idag tog jag vattenslangen och spolade Vimsa och Tjorven under magen så att dom fick svalka sig lite, sen ropade jag på Trolla och hon kom glatt utspringande från köket och skuttade fram och undrade vad jag ville.
Jag tog fast henne och spolade även henne under magen för att hon skulle få svalka sig.
När jag släppte henne tittade hon på mig som om hon tänkte:  "var det för det här du ropade ut mig?? hur schysst är du då?? Jag sov ju faktiskt där inne." Sen traskade hon med bestämda steg in i köket igen.
Vårt lilla charmtroll(a).
Anonym
2009-06-28 @ 20:49:33

Väck inte den björn som sover , heter det väl!!! Ta lärdom av det nu =)))) Vi har försökt bada med Qubus i två dar nu men det går inte så bra. Han tycker det är jättehärligt att springa runt i vattenbrynet men längre än till knäna vill han inte!!!!

Lotta
2009-07-01 @ 18:45:20

Ja visst skiljer det sig! På ett par veckor har min vackra hund blivit ful! Fast, olika domare tycker ju olika och tur är väl det. Synd att ni inte kan komma på valp träffen, hoppas vi får tillfälle att ses nån gång det skulle vara kul! Kram Lotta

Jenny
2009-07-05 @ 15:17:01
URL: http://frusahlen.blogg.se/

varmt varmt...ja men inte nu längre nu är det kallt kallt...tänk att man alltid ska klaga på nåt ;))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0