Vilket tv-program är din hund?

Jag gick omkring här hemma och funderade på helt onödiga saker (som vanligt).
Jag tänkte på vad olika mina hundar är i sina personligheter.
Åsså slog tanken mig...
Om mina hundar var ett tv-program, vilket program skulle dom då vara?
Efter några sekunders funderande så kom jag fram till att Trolla skulle vara "Ung och bortskämd" och vilket program Vimsa skulle vara det behövde jag inte ens fundera på.
Vimsa skulle utan tvekan vara "Vad blir det för mat?"

Vilket TV-program är din hund??
Jenny
2010-12-02 @ 23:00:56
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Hmmm funderar på vilket program Qubus skulle va men kommer inte på nåt...

Du är vad du äter kanske ;)))

Eva
2010-12-03 @ 14:44:04

Pinkie får nog vara "En seriemördares bekännelser" :D

Lotta
2010-12-05 @ 22:18:05
URL: http://hagebrand.com

Baldúr = Nannyakuten (Han är Nannyns nya "projekt")

Myzak = Äntligen hemma (Han är Martin och visar hur man gräver sin egen lya)

Chess= Ung och bortskämd (kommentarer överflödiga)

Razzel= Americas Funniest home videos




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0