En god jul och förhoppningsvis ett gott nytt år.

Julaftonsmorgonen började med att barnen fick gå på skattjakt och hitta sin första julklapp.
De hittade den i garaget och sen var det full fart resten av dagen.
Behöver jag säga att de var nöjda och glada??
 
Resten av julhelgen förflöt i vanlig ordning med god mat, nära och kära, mera julklappar och en massa kärlek och omtanke.
 
På julaftonskvällen satt jag på golvet och mös med Trolla och då bestämde jag mig.
Jag ska sluta fundera, älta, tänka och oroa mig. Nu ska jag lita på Trolla och lita på min magkänsla.
Sedan dess har jag hunnit funderat, ältat, tänkt och oroat mig ett par gånger till men sån är jag.
Nu är valplådan på plats och vi kan bara vänta och hoppas att allt ska gå bra.
 
Idag är det nyårsafton och vi ska fira det genom att bädda ner hela familjen i soffan med feber, hosta och snuva. Nu är det tredje omgången vi ligger sjuka och det börjar vara lite tröttsamt!
Hursomhelst så blir det en lugn kväll. Om alla orkar kanske vi spelar lite monopol och sen blir det en tidig kväll för oss. Förhoppningsvis får vi ett gott nytt år även om vi inte skålar in tolvslaget inatt.
 
Till alla er andra, oavsett om ni firar eller inte, så önskar vi ett riktigt
Gott Nytt År!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0