Härliga soliga dag!

Idag har varit en sån där härlig fyllapåenergi-dag.
Strålande sol och hur skönt som helst ute.
Tyvärr så har jag jobbat så jag har inte hunnit njuta fullt ut av den härliga dagen men jag har ju iallafall fått lite välbehövligt soltillskott.

Efter middagen var jag ut och körde ett träningspass vardera med hundarna.
De älskar att vi kommit igång igen efter att träningen legat i ide mest hela vintern.
Jag älskar det också för det är så kul när det går bra.
Vi har bättre och sämre dagar.
Idag var en bra dag.

Min svaghet är detaljträning. Att plocka isär moment och nöta detaljer för att få till en snygg helhet.
Det är nåt jag måste jobba mer med.
Jag har inte tålamodet och disciplinen som krävs, men jag försöker att hitta de egenskaperna nånstans långt inne i mig själv.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0