Trollas sommarfrisyr.

Trollas utställningskarriär är ju avslutad så vi beslöt oss för att ge henne en lite svalare sommarfrisyr i år. Första veckan ångrade jag mig tokmycket och kunde inte riktigt se charmen i att ha en kinesisk nakenhund - large size. Trolla såg dessutom lite besvärad ut av sin nya frisyr och jag kände mig som världens sämsta matte.
 
Men dagarna gick och Trolla blev mer och mer bekväm i sin sommarfrisyr.
En dag slog det mig att så där avslappnat har hon nog aldrig sovit förut.
Varma sommardagar brukar hon sova en stund, kliva upp, flåsa lite, byta plats, sova en stund till. Nu sov hon hur nöjt som helst på samma plats i flera timmar.
 
När jag insåg att Trolla mår så mycket bättre i kort hår så kunde jag återgå till att känna mig som en riktigt hyfsad matte ändå. =)
 
Som en stor nakenhund!
Nu har håret vuxit ut lite och hon ser inte fullt lika naken ut.
Mattes sötnos!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0