Jag klarade det!

Jag har en rätt skön känsla i kroppen just nu.
2014 års 365 foton är klara.
 
Mitt problem var inte brist på bilder, det var snarare att jag var för kräsen när jag skulle välja ut dem och att jag publicerade på tok för sällan. Det gjorde att jag hamnade långt efter och det blev lite stressigt att arbeta ikapp nu på slutet.
Men nu är det gjort och jag känner mig nöjd och lite stolt.
Det var min första fotoutmaning och jag klarade det.
 
Nu återstår bara att bestämma om jag ska vara med på 2015 års fotoutmaning eller inte...
 
Känslan just nu är att jag absolut vill köra ett år till men jag tror att jag sover på saken och tar ett beslut imorgon.
En sak är säker....OM jag ska vara med så ska jag jobba lite hårdare i början så att jag inte har över hundra bilder kvar i början av december.
 
 
Gott nytt fotoår på er alla.
 
Jenny
2014-12-30 @ 18:59:40
URL: http://frusahlen.blogg.se

Absolut att du ska vara stolt!
Superduktig har du varit.
Såååå många fina, kluriga, roliga, vackra, sorgliga, glada, underbara, tänkvärda kort som du har fotat.
Jag är stolt över dig! Du är en mkt duktig fotograf!
Love you sis!!!

Faster L.
2014-12-30 @ 22:26:00

STORT Grattis!Va bra du varit,å så kul att följa
dina kluriga fotografier,hoppas du tar ett positivt
beslut efter sömnen,å så få vi önska dig å din familj ett riktigt GOTT NYTT (foto)ÅR




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0