En händelserik helg!!

Ja den här helgen hände det mycket kul.
På fredagen fyllde Felicia 5 år!!!! Jisses vad tiden går fort.
(Kom just på att det betyder att även jag blivit fem år äldre, gaaahhh)

På lördagen var det dags för Joel att ha kalas (även han fyllde år på fredagen,6år).
Det var ett jättekul kalas på badhuset som jag tror att alla uppskattade, även vi vuxna.

Direkt efter kalaset åkte vi vidare till Matfors för att sova över hos en kompis och hennes familj.
Hennes barn hade vuxit jättemycket sen jag såg dom sist. Äldsta tjejen hade ju blivit stora damen nu.
Trolla fick också en lekkompis....Sambo (rottis), men hon uppskattade inte honom lika mycket som han uppskattade henne. Hon blev mest sur när han försökte charma henne.

På söndagen var det Trollas stora dag. Hennes första utställning!!
Sen när vi kom tillbaka till Ö-vik fick Anton och Trolla vara hos Farfar m familj medan Jörgen, jag och Felicia gick på bio och såg Bolt. OjOjOj, vilken bra film. Hade inte Felicia varit med hade jag grinat mig igenom hela filmen.
Nu var jag ju tvungen att skärpa mig lite och stötta henne när hon tyckte det var lite sorgligt.
Jag är ju som de flesta kanske vet ganska lättrörd när jag ser på film, och tecknade djur har en förmåga att alltid få mig att börja gråta. Det hade väl gått ca 1,5 minuter in i filmen när ögonen tårades första gången och då tänkte jag direkt "vilken tur att inte Eva ser mig nu!!"  ;) ;)
Jenny
2009-02-26 @ 10:35:14
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Så bra att i gillade kalaset!!! Ja det där med dig å film vet man ju sen förut. Tur att Felicia var med så du blev tvungen att skärpa till dig lite ;)

Och ja 5 år äldre....tänk då på mig som har en kille som fyller 9 till sommaren.....HJÄLP!!!!!!

Eva

HAHAHAHAHAHA åh din tönt




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0