Äntligen lite värme!

Idag har vi både fikat och ätit middag ute på altan utan att behöva ta på oss mer kläder.
Jag har haft linne hela dagen utan att behöva dra på mig nåt mer. Tjoho!
Jag säger som Fylking -Äntligen!
Idag har varit en bra dag. Felicia har haft avslutning på simskolan, hon har tagit tre simmärken och är stolt som en tupp. Hon pratar redan om hur många märken hon ska ta nästa år.

Vi brukar läsa lite för våra barn när dom lägger sig på kvällen och just nu läser vi Emil i lönneberga för Anton. I början av boken så kände jag att det är ju precis en beskrivning av Anton.

"Men huvudsaken var att Emil fick som han ville, det var han noga med.
Framförallt fick det inte bli som hans mamma ville."

Dom orden är ju direkt hämtade ur Antons liv, byt ut Emil mot Anton så är det klockrent.


Min buspojke, sommaren 2009.

märta
2010-06-25 @ 09:51:37
URL: http://mlform.blogg.se/

Du har din Emil och jag min Pippi! : D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0