Vintern går till motattack!

Våren började bli för närgången.
Vintern slog tillbaka och slängde ner några centimeter snö över oss.
Det gillas inte.
Även om jag inte vill att våren ska ha för bråttom så vill jag absolut inte ha mer snö.
Det räcker väl med några minusgrader på nätterna för att hålla våren i schack.

Hämtade Anton som var och lekte hos en kompis.
Körde "över skogen" hem och jäklar vilken snö det var efter den vägen. Några bilar hade åkt där före mig så jag hade hjulspår att följa. Tyvärr lurade hjulspåren ner mig i en jättegrop med en smäll, men bilen överlevde och jag kunde åka vidare efter ett högt och ljudligt "JÄKLAR".

Jag sitter här och fnissar lite åt söta Felicia.
Hon sitter i köket och klinkar på sin gitarr, Vimsa som låg i köket klev upp och gick därifrån.
Felicia utbrast med lite småsur röst:
"Men hallå, så farligt är det väl inte!"
Jenny
2012-03-31 @ 13:02:13
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Tur det gick bra med bilen.

Lite extra snö är faktiskt bra.

Då har vi slalomföre kvar påskhelgen +

att den nya snön hjälper till att luckra upp den gamla ;)

Förresten så kan jag höra Felicias röst när hon klagar på Vimsa :)

Kramen!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0