Middag med underhållning!

Igår hade vi middagsgäster här hemma.
Det var min kusin och hans familj som gästade oss.
Alltid lika trevligt!
Som middagsunderhållning loggade vi in på atg.se och kunde där följa Dans Emil som var på Bergsåker och briljerade. Han låg sist i sista kurvan, började gasa på lite och gick i mål som 2:a!
Han är grym när allt stämmer!
 
Behöver jag säga att pappa är rätt nöjd idag?
Jag känner att jag är lite så där fånigt stolt över honom (Emil alltså) fast han inte ens är min häst.
Ja, jag är ju lite stolt över pappa också, men det skulle jag aldrig erkänna för nån. ;)
Gun Gustafsson
2012-11-18 @ 12:56:59

Ja den Emil, den Emil, vad månde det bliva....men var hittar jag körschema så jag kan vara med och ta hem storkovan!
Faster Gun

Camilla
2012-11-18 @ 15:00:42

sv. Faster Gun: Jag får väl börja lägga ut körschemat här på bloggen så att du vet när det är dags. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0