Långt mellan inläggen!

Jag är otroligt dålig på att uppdatera bloggen, men det kanske är för att det inte händer så där förskräckligt mycket just nu. Förutom att magen växer förstås!
 
Jag blir större och tyngre för varje dag som går.
Har slutat jobba nu och det känns otroligt skönt att bara kunna ta dagen som den kommer och inte göra mer än jag orkar med. Jag har mycket sammandragningar och har fått order av barnmorskan att försöka ta det lugnt.
Vi vill behålla Jönsson i magen tiden ut och gärna ett par dagar extra, så jag ska ta det lugnt och försöka att inte framkalla några sammandragningar i onödan. Vi får väl se hur det går.
 
Hundarna tycker att jag är über tråkig just nu.
De har inte några stora krav på aktivering utan nöjer sig bra med att få vara med och jobba när jag vill/kan/hinner. Men just nu händer det ju inte mycket alls.
Jag varken orkar eller bör ta några långpromenader och om jag går nånstans så går det inte så fort.
Det ombytliga vädret har resulterat i att gårdsplanen är hal och otrevlig vilket gör att jag undviker att rulta omkring där och riskera att ramla och slå mig.
Det börjar märkas framförallt på Vimsa att matte är en riktigt tråkig tant just nu.
Trolla tar det lite mer med ro och vilar sig i form.  :)
 
Idag ska Felicia ha med sig en kompis hem efter skolan och de har tydligen planerat att träna med hundarna. Det kommer både jag och hundarna att uppskatta.
Barnens hundträning brukar sällan resultera i några nya kunskaper hos hundarna men det gör absolut ingenting.
All aktivering är bra aktivering.
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0