Vackert väder!

Idag var det super härligt väder och jag passade på att njuta av det.
När Albin var mätt och belåten passade jag på att smita iväg ut på promenad med hundarna. Det var riktigt skönt att få traska iväg själv utan barnvagn.
Vi gick på skoterspåret ut i skogen och fast man sjönk igenom lite så var det en underbar promenad. Jag tror att jag kan tacka det vackra vädret för det.
 
Även fast jag tycker att det är på tok för tidigt för våren att komma redan så kände jag att det pirrade lite i kroppen av små vårkänslor som ville bubbla upp.
 
Bosse hängde också med på promenad.
 
 
Tjorven och Trolla var på ett strålande humör.
 
 
 
Bosse passade på att klättra, busa och spexa lite för oss.
 
Han är mysig den lilla knas-katten!
 
 
Jenny
2014-02-27 @ 10:16:41
URL: http://frusahlen.blogg.se

Härliga bilder på en härlig prommis.
Bosse bus är allt bra rolig som följer med som en hund vart man än går.
Jag kollar in alla dina utmanings-bilder, även om jag inte kommenterar alla.
Jättefina bilder och duktig är du som kommer på kluriga lösningar på orden.
Kram <3

Svar: Tackar!Det är riktigt skoj att klura och hitta bilder.
Camilla Bergström




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

 
RSS 2.0